Dreamworks - Jifiti

כך הפגשנו כחצי מיליון אמריקאים עם שרק וסנטה קלאוס

מפגש משפחתי עם Dreamworks בקניות לחג המולד

Dreamworks היא החברה מאחורי "שרק", "קונג פו פנדה", "מדגסקר" וסרטים רבים אחרים. בחברה רצו לפגוש את הקהל גם מחוץ לאולם הקולנוע, בקניון.

3 מוצרים, על 5 פלטפורמות, תוך 5 חודשים

הרשמה לחוויה, רכישת מתנות וממשק לצוות של Dreamworks, באייפון, אנדרואיד, אייפד, טבלט אנדרואיד וגם אתר רספונסיבי. 5 חודשים מהתנעה להשקה. איך הספקנו? שינה זה לחלשים :)

הטכנולוגיה והובלת הפרויקט היתה של חברת Jifiti.

ב-ABC News דיווחו בהרחבה על החוויה

הכתבה תוצג אחרי פרסומת קצרה

מקור: ABC News

הפרסונות: גמדים, סנטה, ילדים, הורים, סבא וסבתא

האתגר הגדול היה ליצור מוצר מעולה עבור קהלים עם מטרות מאוד שונות, כשמעליהם הצרכים העסקיים של Dreamworks והקניון.

הילדים בוחרים מתנות, סבא וסבתא קונים באפליקציה

בתהליך שעיצבנו, הילדים בוחרים בקלות מתנות מחנויות הקניון באתר, ושולחים את ה-Wishlist לסבא וסבתא שרוכשים און-ליין.

4000 משפחות ב-24 השעות הראשונות!

חוויית רישום ורכישה שהיא 100% דיגיטלית היתה תנאי קריטי להצלחה. התוצאות המדהימות: קרוב לאפס פניות לשירות, עם מאות אלפי משפחות שהשתתפו.

We had a great time at the Dreamworks Dreamplace! The app added to the experience and making the wish list was fun for everyone.

חוות דעת של המשתמש Jess, מתוך ה-App store

דברו איתנו

מה דעתכם שנשוחח ונכיר יותר מקרוב?
אורי יישמח לדבר איתכם.