אבן קיסר

עיצוב מחדש מנקודת מבט הוליסטית של המסע הצרכני

שיפור משמעותי של החוויה

אבן קיסר היא חברה בינלאומית, חלוצה בתחום משטחי הקוורץ הטבעיים. אין בית בישראל שלא מכיר אותה. יצאנו לדרך משותפת כדי ליצור חוויה דיגיטלית עדכנית ורספונסיבית  

מיפוי מסע הלקוח – בלב האסטרטגיה הדיגיטלית

בתהליך המחקר הבנו את נקודות המגע שמרכיבות את מסע הלקוח, ומיפינו את הרגשות, המחשבות והפעולות שלו לכל אורך המסע.

אסטרטגיית תוכן ועיצוב על-פי מסע הלקוח

הבנת מסע הלקוח הובילה להגדרה מחדש של הפניה אליו באתר, התכנים שהוא מקבל, והמלצות מדויקות לפעולות במדיה החברתית ובעולם האמיתי התומכות בתהליך שהוא עובר.

שינוי גדול עושים בזהירות גדולה

מבנה האתר הקיים לא התאים לשפת המשתמשים. תכננו מבנה חדש ובדקנו אותו עם לקוחות פוטנציאליים, כדי לוודא שהוא מובן ונכון. התוצאות היו נהדרות!

הצוות של יוניק יו איי היה יצירתי, מקצועי וידע להתאים את התוצר לצרכים שלנו. הגענו לתוצאה שאנחנו יכולים להתגאות בה

נעמה עוזי, מנהלת האתר, אבן קיסר

דברו איתנו

מה דעתכם שנשוחח ונכיר יותר מקרוב?
אורי יישמח לדבר איתכם.