חברת 'אבן קיסר' פנתה אלינו בבקשה לאפיון ועיצוב מחדש של מספר עמודים מרכזיים באתר השיווקי שלהם. העובדה שהפרויקט התמקד רק בחלק מהאתר, דרשה מאתנו להתחשב במגבלות של מבנה האתר הקיים, ולהגיע להצלחה עסקית תוך שילוב של תובנות המחקר שלנו במסגרת קיימת.
במהלך המחקר בדקנו תבניות התנהגות של משתמשים באתר, וניתחנו את הפניות השונות של משתמשים אל שירות הלקוחות הדיגיטלי. כך בעצם למדנו על הנושאים שמעסיקים את הלקוחות בנקודות השקה שונות מול 'אבן קיסר'. יחד עם המידע שקיבלנו מצוות השיווק של החברה בארץ ובחו"ל הייתה לנו תמונה מלאה בנוגע להבדלים בין הלקוחות במדינות השונות, וההתאמות הנדרשות באתרים שיוצגו בכל מדינה.