VIGO פנו אלינו כדי שנעזור להם לאפיין מוצר שמספק פתרון להפקת תובנות עסקיות על ידי ניטור וניתוח מידע מרשתות חברתיות.
כדי לוודא שאנחנו צועדים בדרך הנכונה במהלך האפיון, הדפסנו את הסקיצות שלנו והלכנו לבקר לקוחות פוטנציאלים. פרסנו את הדפים על השולחן והתחלנו לבצע משימות אמיתיות מהיומיום על גבי הנייר.
בשיטה זו הצלחנו מהר מאוד לקבל משוב על הפתרון שהבאנו; קיבלנו מענה לשאלות ספציפיות כמו תיעדוף של יכולות כאלה על פני אחרות, מיקום של אלמנטים על הדף לפי שכיחות הפעלה, ויכולות משלימות שלא חשבנו עליהם. צוות ויגו, שישב איתנו בחדר, קיבל מהצד שלו אישוש שאנחנו צועדים בדרך הנכונה ושיש בסיס עסקי למוצר עליו אנחנו עובדים.
החבר'ה המוכשרים בסוכנות העיצוב 507 קיבלו את האפיון והפיחו בו את שפת המותג.
אנחנו אחראים ל:
מחקר ואפיון.