fone.do היא חברת סטארטאפ שהגיעה אלינו עם חזון פורץ-דרך ויכולת טכנולוגית: לאפשר התקנה עצמית של כל מערכת הטלפוניה המשרדית במשרדים קטנים-בינוניים על-בסיס VoIP, תוך פחות מ-5 דקות.
את המערכת החברה רצתה לאפשר ללקוחות לנהל דרך המחשב, בשירות עצמי. היתרונות ברורים: זה מאפשר הוזלה של העלויות, התאמה אישית של המערכת לצרכים של כל לקוח וביטול התלות באנשי מקצוע בעת התקנה, שינוי הגדרות או מעבר משרד.
בגלל שמדובר במערכת להתקנה עצמית על ידי משתמש שהוא לא איש מקצוע בתחום התקשורת, ובגלל ריבוי האפשרויות והגמישות, אתגר מרכזי היה לתכנן תהליך onboarding שיאפשר לכל משתמש לבצע התקנה והפעלה מוצלחת למערכת, תוך שהוא מנצל את מגוון האפשרויות שעומדות בפניו. היה לנו ברור שלרוב בעלי העסק הקטנים יש הבנה שונה של מערכות תקשורת מזו של אנשי מקצוע, והיה לנו חשוב ליצור עבורו חוויה פשוטה וחלקה.
חלק מהפתרון שלנו היה להעביר חלק מקבלת ההחלטות על הגדרות המערכת, ממנהל המשרד או מי שמבצע את ההתקנה, אל עובדי המשרד – במקרה הזה הם משתמשי הקצה. כך הקלנו קצת על תהליך ההתקנה ובעיקר – אפשרנו לעובדים בעצמם להחליט איך הם רוצים לקבל את השיחות – לטלפון, לנייד, למחשב, או אולי בכל נקודה ביום בצורה שונה.
מתוך הכתבה שפורסמה ב-TheMarker בתאריך 29.11.2015:
"fone.do לוקחת את המרכזיות המיושנות ומעברה אותן אל הדפדפן, ומאפשרת, בשלוש דקות בלבד, להקים מרכזיה טלפונית עסקית מלאה. fone.do מציעה סדרה של פיצ'רים מקצועיים, כבר מההתקנה של השלוחה הראשונה: פקידת קבלה וירטואלית וניתוב שיחות, הקלטת שיחות והודעות תא קולי אשר מנותבות ישירות למייל…"
אנחנו אחראים ל:
אפיון ועיצוב.