'יפעת בקרת פרסום' היא הגוף המוביל בארץ העוסק בניטור ואספקה של מידע מעולם הפרסום. החברה מתחזקת מאגר מידע עצום הכולל מידע מפורט על מכלול הפרסומות בכל פלטפורמות הפרסום השונות ומאפשר חיפושים מתקדמים על פני חתכים שונים.
'יפעת בקרת פרסום' הגיעו אלינו עם מערכת וותיקה ומוכחת אשר שירתה באופן נאמן את קהל הלקוחות שלה ועם צורך לרענן, להתחדש ולהציע רכיבים משמעותיים עבור העולם הדינמי של ניהול מדיה.
בתהליך המחקר שביצענו נפגשנו עם הגורמים השונים בעולם המדיה אשר עובדים ברמה היומיומית על מערכת בקרת פרסום. תובנות המחקר הובילו אותנו לזהות הזדמנות עסקית של הפיכת המערכת הקיימת מכלי טכני המאפשר חיפוש במאגר מידע, לכלי המספק תובנות עסקיות ומציג אותן באופן נהיר ופשוט לתפעול.
הפרויקט הזה היה אחד מאותם פרויקטים בהם תהליך אפיון חוויית המשתמש הפך מסידור טקטי של אלמנטים בדף, לחלק משמעותי באסטרטגיה העסקית של החברה. הדיאלוג הפורה שניהלנו עם הצוות המוביל בחברה אפשר לנו לבטא בצורה הטובה ביותר את הערך העסקי הטמון בחוויית משתמש טובה.
אנחנו אחראים ל:
אפיון ועיצוב.