בפודקאסט הקודם שוחחתי עם ליאור יאיר על איך להתכונן לראיון עבודה. הפעם בחרתי להסתכל על תהליך הגיוס, לאו דווקא בתחום חוויית המשתמש, מהצד של המעסיק: איך מגייסים עובדים דרך הרשת?
מורית רוזן, חוץ מזה שהיא אחותי הגדולה, היא מנכ"לית משותפת בחברת HRD, וגם הקימה את בית-הספר לגיוס. במסגרת הפעילויות שהיא מקיימת היא מכשירה אנשי משאבי אנוש ומנהלים בארגונים לב
נות תהליכי גיוס אפקטיביים. המטרה ברורה – לייצר מקורות גיוס איכותיים יותר, שיביאו יותר מועמדים מ
תאימים לחברה, לראיין חכם יותר ועוד. במקום הזה העיסוקים של שנינו נפגשים – היא מצד הגיוס, ואני מצד חוויית המשתמש של מחפשי העבודה. עוד על צד חוויית המשתמש בפוסט מהשנה שעברה על חוויית המועמד.
שוחחנו על עמודי קריירה ותיאורי משרות באתרים, ועל הנוכחות של ארגונים מגייסים ברשתות החברתיות. מקווה שתהנו להאזין.
כדי להאזין לפרק (30:15 דקות)
אפשר להוריד את הפרק (13.8MB), להאזין לו באייטיונז, או באתר – בסוף הדף יש נגן כסוף.
אינדקס נושאים וזמן בפרק
1:00 מושגי יסוד: מיתוג מעסיק וכללי שמישות בסיסיים לעמודי "דרושים" – עמודי הקריירה
6:11 איך לבנות תיאור משרה מלא שמסייע למיתוג המעסיק, דוגמה מחברת שטראוס
13:00 לשווק את הארגון כמקום עבודה ואת המשרות גם מחוץ לעמודי הקריירה באתר
15:30 על החשיבות של נוכחות אנשי גיוס ברשתות החברתיות, דוגמה מ-Sodexousa.com (הנה דף הפייסבוק שלהם)
22:00 מנפאואר בטוויטר
26:30 על אתר מיוחד לגיוס עובדים – 888jobs.co.il
29:00 כנס מקורות הגיוס, 3/3/2010.
הרשמה לפודקאסט
יש לפודקאסט RSS Feed משלו וגם מקום ב-iTunes Store. אם אתם משתמשים ב-iPod או ב-iPhone תוכלו לעשות מנוי ב-iTunes ולהוריד את הפרקים אוטומאטית ברגע שהם מתפרסמים.
כדי להאזין, תלחצו כאן למטה:
Podcast: Download
תגובות