איזה יום סוער בחוץ! אם לא מספיק שחנוכה והילדים בחצי-מסגרות (או בבית), גם לא מזמין לצאת החוצה במיוחד… חשבנו שזה יום נהדר להתחיל בו מסורת חדשה: ניצוצות – משהו קטן על Design לסוף השבוע, דברים שנתקלנו בהם וחשבנו שיכולים לעניין אתכם.

מוכנים?

קרדיט איור: Gus Morais

אז לאן עולם ה-Design הולך?

מצד אחד, טרנדים הם תמיד דבר מסקרן. כל מי שאנחנו מכירים היה רוצה לדעת מה יקרה בעתיד (וגם אנחנו כמובן). מצד שני, קשה מאוד לחזות את העתיד. זה לא מונע מאנשים לנסות, כמובן, כי מי יזכור את התחזיות שנה או שנתיים אחר-כך?

אז החבר'ה ב-UX Collective דואגים שנזכור, כי הם מציגים את כל דו"חות הטרנדים השנתיים שלהם במקום אחד ועם קישורים נוחים.

הנושאים שהם מעלים לקראת 2020 רלוונטיים מתמיד:

  • האחריות שלנו כדיזיינרים על הצגת האמת והחזרת האמון למדיה בעידן ה"deep fake" (אם אתם לא מכירים את העולם הזה, כדאי לכם להצטרף ל"עליית המכונות" בפייסבוק – קבוצה מרתקת). זה ממשיך את הקו הערכי שהם לקחו בדו"ח של השנה שעברה סביב האחריות שלנו להוריד רעש שממוקד בהמרות (טווח קצר) כדי לאפשר יצירה של מערכות יחסים עם הלקוחות (טווח ארוך).
  • עליית המיקרו-קהילות – מסתבר שזה קורה גם בעולם ולא רק בארץ. בשנה האחרונה ראינו את ההתחזקות של כל הקהילות בארץ, ועליה של כמה חדשות – קבוצות וואטסאפ ופייסבוק סביב תחומי עניין, מיטאפים נישתיים – כל אלה יתחזקו גם ב-2020, לפי UX Collective. ויש לזה סיבה אנושית טובה (תקראו בדו"ח)
  • המעבר לעבודת צוות ב-Design – והוויתור על הסטריאוטיפ הישן של ה"רוקסטאר דיזיינר". אנחנו רואים את זה גם בארץ, סביב הגיוס של צוותים אין-האוס בחברות מוצר, מגמה משמעותית בשנה-שנתיים האחרונות שנראה שרק מתחזקת עם הזמן.

בקיצור, השתכנעתם? יש דברים מעניינים לקרוא שם – אלה רק 3 מתוך הטרנדים שמופיעים בדו"ח שלהם.

מוזמנים לקרוא את הדו"ח המלא של UX Collective.

שייך לנושאים: , , ,