לפני שענת נהייתה מאפיינת חוויית משתמש היא עבדה 5 שנים כאדריכלית, והובילה תהליכי עיצוב, תכנון וביצוע של פרויקטים ציבוריים בכל רחבי הארץ, אבל היא הרגישה שמשהו חסר. היא גילתה שחווית משתמש דומה מאד לאדריכלות-  שתיהן מצריכות הבנה טובה באנשים, תשוקה לפתרון בעיות ויכולת לתמצת מידע מורכב ואינפורמציה מרובה לכדי תוצר שימושי וטוב. היא נהנית מהאפשרות לעבוד בסביבה דינמית, להיחשף לחידושים אינסופיים, ולהתמודד בכל פעם עם אתגר חדש.

כשהיא לא בעבודה היא מאמצת כל שבוע תחביב יצירתי אחר, יכולה לצפות שעות בתכניות 'אקסטרים מייקאובר' למינהן, ואין דבר שמשמח אותה יותר מביקור באיקאה.