השנה החדשה כבר כאן, ואיתה – כמה טרנדים עיצוביים שאתם חייבים להכיר כדי להישאר מעודכנים: הלקוחות ישאלו עליהם, אתרים רבים ילכו (וכבר הולכים) לכיוונים האלה, אז לקראת השנה החדשה, החלטנו לרכז לכם כמה טרנדים חשובים, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים.
טיפוגרפיה וצבעוניות (אפילו יותר) חזקות
תוציאו את הג'קטים עם כריות הכתפיים מהארון – שנות ה-80 חוזרות בגדול. בעולם שבו כבר חשבו על הכל ועיצבו הכל, חשוב לבלוט. בידול המותג על-ידי צבעים ופונטים הוא כלי חזק לכן צפוי שנראה אותו חוזר, בגרסת המאה ה-21: שילובי צבעים מוגזמים וטיפוגרפיה מוקצנת.
באתר הזה תוכלו לראות איך שילוב של אינטראקציה ו(המווון) צבע, יוצרים משהו חדש ומעניין. ההמלצה שלנו – היכנסו ללינק ופשוט תגללו.
Cinemagraphs
שימוש בתמונות זזות הוא לא דבר חדש, עד היום הוא היה בשימוש בעיקר בפורמטים קטנים בגלל מגבלות משקל וטכנולוגיה. בעקבות התפתחויות טכנולוגיות – ובעיקר בגלל שימוש גובר וגודל של live photos ברשתות חברתיות ובאלבומי תמונות (google albums) – אנחנו צפויים לראות יותר ויותר תמונות מהסוג הזה גם בעיצוב. הן בעיקר משמשות כתחליף לתמונות רקע סטטיות "משעממות" וכתוספת לאפקט ה"וואו" .
רוצים לדעת איך Cinemagraphs נראים?
Material design
למרות שלא מדובר בטרנד חדש הוא בהחלט ניצל את הזמן שעבר מאז שהוא הגיח לחיינו כדי להבשיל ולבסס את מעמדו, והיום אפשר לראות יותר ויותר ממשקים שאימצו את הטרנד ואפילו תרמו להתפתחותו. ההגדרות המדוייקות של גוגול ושלל ה-UI kits שצצים ברחבי הרשת רק עוזרים לחיזוק הטרנד.
הנה אתר שמרכז דוגמאות לשימושים ב-Material Design
אתרים רספונסיביים
למה? כי כולם כבר שם וכי כולם כבר הבינו שזו לא אופציה לא לתמוך בסמארטפונים.
אז למה דווקא ב-2016? בעיקר כי גוגל עדכנו את מסמך ה-Search quality rating guidelines (דירוג הצגת אתרים בתוצאות החיפוש) ובו הם מציינים שאתרים שלא יותאמו למובייל "יענשו" על ידי גוגל ולא יקודמו.
נטפליקס עשו עבודת רספונסיב מקיפה, שאפשר ללמוד ממנה לא מעט
תפריטים חכמים
גללתם למטה ואופס התפריט נעלם… גלילה קטנה למעלה והנה התפריט חזר.
בטח כבר ראיתם תפריטים כאלה, ובטח חלקכם אוהבים אותם וחלקכם ממש לא.
איזה צורך זה משרת? פינוי שטח מסך (במיוחד עבור מסכים קטנים מלכתחילה) ומיקוד המשתמש בפעולה שלשמה הוא הגיע. בעידן שבו לפונקציונליות יש תפקיד מרכזי, הטרנד הזה צפוי לתפוס מקום חשוב.
ומה חדש אצלנו?
אנחנו מחפשים מעצבת או מעצב שיצטרפו לצוות המדהים שלנו
כל הדרישות לתפקיד נמצאות בקישור הזה. דרישה אחת חשובה שלא כתובה שם, היא זיקה חזקה לקפה טוב בבוקר ולבירה בכל הזדמנות שאפשר. עונים על הדרישות? בואו לעבוד איתנו!
מוזמנים גם להכיר: ספר פוטושופ בעברית, ספר חדש על עיבוד תמונה בפוטושופ מאת דקל מועלם ותומר יפה.
תגובות