לא תאמינו, אבל בתוך הוידאו שבפוסט הזה, נמצא אתר של Boone Oakley, סוכנות פרסום מארה"ב. הם השתמשו ביכולת הפשוטה של יוטיוב להכניס לינקים לסרטים, ויצרו אתר שלם בתוך יוטיוב. את אתר הבית שלהם. זה ויראלי, זה מצחיק, וזה משהו שעוד לא ראיתי.
אז הנה לכם, ממשק לאתר בית מבוסס-יוטיוב. רק יוטיוב.
האתר
והנה הלינק, למקרה שבא לכם לראות ב-HD או שהסרטון לא מופיע לכם:
מעולה! פשוט גאוני.
אחלה טריק שיווקי, פחות יעיל בפועל לטעמי.
הי הדס,
אני מסכים שזה גאוני מבחינה שיווקית.
האם זה יעיל בהעברת מידע על החברה? הממשק הוא בדיוק כמו ניווט בתפריטי -DVD – יש תפריטי וידאו עם HOTSPOTS שאפשר ללחוץ עליהם. פורמט די מוכח וותיק.
היפה הוא שהשימוש הייחודי שלהם במדיה, פותח להם דלת לקשב אצל הצופים. ההפתעה גורמת לצופים להקשיב, ואז הם יכולים לספוג הרבה יותר מידע מאשר סתם סרטון פרסומת.
אני ממליץ להסתכל על הCompany Vision. מצחיק…
http://www.youtube.com/watch?v=FGsJHZ_p2ck
כדי להתגבר על הלינקים שנעלמים כשהסרט נגמר, הם הוסיפו בפינה השמאלית למטה "Click To Refresh" שמצביע על כפתור ה-Play. נחמד מאוד.
סליחה, זה יעיל מאוד.
אני הייתי לגמרי שוקלת אותם בתור סוכנות פרסום.
אסור לשכוח – הם חברת פרסום, הם מוכרים מקוריות ויצירתיות. יופי.
במיוחד אהבתי את ה- news.
הם בהחלט עושים את העבודה עד הסוף.
לא הייתי מהמר על כך שזה יהיה פורמט פופולרי כמו תפריטי DVD.
למרות זאת… פשוט, מקורי ומגניב.
ואהבתי את חוש ההומור שלהם.
כמובן שלממשק יש את הבעיות שלו:
קיים סיכון מסוים שאחרי שהסרטון נגמר (ויוטיוב מציע לך סרטונים קשורים), המשתמש יקליק על סרטון אחר שלא קשור לחברה (אפשר להגיע לכאלה אם לוחצים על החצים מימין ומשמאל).
וגם חבל שאין ניווט גלובלי. זה מייצר אפקט של pogosticking (או פינג פונג כמו שקראת לזה בעברית) כי אם נכנסתי לקטגוריה מסוימת בהיררכיה של האתר, אני לא יכול לגשת ישירות לקטגוריה אחרת אלא אני חייב לחזור לדף הבית. הדבר קורה גם בתת-קטגוריה (למשל: רשימת הלקוחות > לקוח X).
לא התעמקתי יותר מדי אבל בטח אפשר למצוא עוד קשיים.
עדיין כמו שנאמר למעלה זה אחלה טריק שיווקי.
הם עשו עבודה מצוינת בלהיות ייחודיים.
יותר מגניב ממגניב, יותר מקורי ממקורי ויותר חדשני מסבון נוזלי בניחוח פטרוזיליה!!!