בואו לא נדבר רגע על המרות. בואו נדבר על בני אדם. עם בני אדם.
מילים הן התקשורת הכי ישירה של רוב האתרים והאפליקציות. כשאנחנו רוצים להגיד משהו למשתמשים שלנו – אנחנו כותבים להם. אבל מה אנחנו אומרים במילים האלה? איך ולמה דווקא את זה? ובמה הטופס או ההודעה שלנו שונים מכל מותג אחר שכבר עשה כאלה?

  •  "אחת הסדנאות הטובות שהייתי בהן. פשוט לצאת מהסדנה ולהתחיל לעבוד"
    (עדית שמואלי, מנהלת חטיבת השיווק בבזק)
בסדנה הזאת נלמד להפוך את המילים הטכניות והבנאליות למילים עשירות ומלאות אופי שיוצרות קשר אנושי וקרוב עם המשתמשים. כך האתר או האפליקציה שלכם יהיו יחידים במינם, ידברו בדיוק ללבו של קהל היעד וייצרו איתו מערכת יחסים עמוקה וארוכת טווח.והאמת היא שנדבר גם על המרות, כי מיקרו-קופי טוב מונע נטישה של משתמשים, מפחית חיכוכים וגורם להם לפעול. התוצאה: יותר המרות. בדוק.וזו לא רק תאוריה: בסדנה נתייחס לכל ההיבטים שמיקרו-קופי משפיע עליהם (שמישות, המרות וקשר רגשי); נבחין בין אזורים שונים של הממשק לפי הדגשים שיש לתת בהם; נראה עשרות דוגמאות מהארץ ומהעולם; ובעיקר נתרגל כתיבה בפועל, החל בהזמנת המשתמש לפעולה, דרך השדות והכפתורים, ועד הודעות השגיאה והודעות האישור.*הסדנה והתרגולים יועברו בעברית, אבל מחצית מהדוגמאות הן באנגלית, וכל הכלים מתאימים ליישום גם במיקרו-קופי באנגלית.

מה נלמד ונתרגל?

Engagement – מיקרו-קופי ככלי ליצירת מעורבות רגשית ולהנעה

1. מה זה אפיון שפה (Voice & Tone Design) ואיך הוא משפיע על משתמשים

  • איך עושים אפיון שפה
  • איך הופכים סתם עמוד רגיל לעמוד מלא אופי שנוגע במשתמשים
  • איך מניעים לפעולה ויוצרים engagement ב:
    • הרשמה לאתר
    • הרשמה לניוזלטר
    • הודעות אישור
    • צרו קשר

2. כפתורים
מה הכי טוב לכתוב עליהם? ולא פחות חשוב – מה לכתוב לידם?

3. הודעות שגיאה
איך כותבים אותן כך שבאמת יעזרו, ומה לא כותבים בהן לעולם

4. מצבי אפס (empty states)
איך הופכים מבוי סתום להנעה לפעולה

5. איך מיקרו-קופי פותר, ואפילו מונע, חיכוכים עם המשתמשים

  • שאלות ואי-הבנות
  • חששות ואי-אמון
  • מניעת הודעות שגיאה
  • קשיים טכניים
  • תקלות ואכזבות אחרות

6. זמני המתנה
לא חבל על הזמן? כל רגע יכול להיות רגע של מיתוג

7. עמודי 404
איך משאירים את המשתמשים באתר למרות השגיאה, ואפילו יוצרים להם חוויה טובה

למי הסדנה מיועדת

  • מנהלי שיווק דיגיטלי
  • מאפייני חוויית משתמש
  • מעצבי UI/UX
  • מנהלי אתרים
  • מנהלי מוצר
  • כותבי תוכן
  • בעלי עסקים קטנים ובינוניים

מה המחיר כולל?

  • סדנה בת יום שלם עם תוכן עשיר שמפורט כאן למעלה
  • דפדפת ועט לרעיונות ולסיכומים שלכם
  • כיבוד קל בבוקר
  • ארוחת צהריים מפנקת
  • שתיה חמה לאורך כל היום

משתתפים בסדנה מספרים:

  • "סדנה דינמית, מעניינת, קולחת, מעניינת, זורמת, ולא משעממת אף לא לרגע. הרבה מאד דוגמאות מהשטח, העברה בגובה העיניים, מחוברת למשתתפים. כיף גדול".
    עידית פלד, מעצבת ובונה אתרים וממשקי משתמש במשרד המשפטים.
  • "התכנים מועברים בצורה עניינית וקלילה, ואני אשמח לשלב אותם בעבודה שלי"
    שיר, מאפיינת חוויית משתמש.

 

הוראות הגעה

נווטו עם waze
או כוונו כל אפליקציית ניווט לדרך אם המושבות 94, פארק עופר, פתח תקווה
יש מגרש חנייה חינמי בצומת דרך אם המושבות – מרתין גהל. חוצים את הכביש ונכנסים לפארק עופר ברגל.

בתוך הפארק:
מהמפל, עולים עם השביל למפלס העליון, כשמסעדת אלפרדו בימין, עד שמגיעים לסוף הנחל.
מכללת מגמות נמצאת בצד שמאל, ליד הבריכה העגולה

הוראות הגעה ברכבת:
מתחנת הרכבת קרית אריה, יש שאטלים של עירית פתח תקווה או קו 46 שמגיע למפעל דובק, שנמצא ממש מעבר לכביש

הוראות הגעה באוטובוס:
לרדת ברחוב ז'בוטינסקי פינת היצירה. על רחוב היצירה, הליכה של כ-7 דקות עד שמגיעים לפארק עופר
לבאים מפתח תקווה, כל אוטובוס (למשל: 6,10,22) שמגיע למסוף החרש

 

אודות המנחה, כנרת יפרח

יועצת מיקרו-קופי לממשקים דיגיטליים ומאפיינת שפה. מנחה סדנאות כתיבה ב"נמלה" ואשת תוכן בעלת ניסיון של 10 שנים. מלווה תאגידים בעיצוב התקשורת הכתובה עם לקוחותיהם.

עורכת לשונית מוסמכת שיודעת את כל הכללים בעברית, אבל ממליצה בחום לחרוג מהם לטובת החוויה.

להרשמה ופרטים נוספים

התקשרו אלינו:
03-571-8020

פנו בדוא"ל:
info@uniqui.co.il