"אפיון חוויית משתמש הוא העיצוב של כל דבר, על פני מדיות שונות, כשחוויה אנושית היא תוצאה ברורה והפעלת אנשים היא מטרה ברורה"

(ג'סי ג'יימס גארט)

כדי שאנשים ירצו להשתמש באתר או במוצר תוכנה אחר, חוויית השימוש שלהם צריכה להיות מעולה. אפיון חווית משתמש נוגע בכל הקשר של הלקוח עם המוצר והארגון שמאחוריו, בכל הערוצים. כדי ליצור חוויית משתמש טובה צריך להבין מי הלקוח, מה הצרכים שלו, מתי הוא משתמש במוצר, איפה, למה ואיך. ממשק המשתמש, ה-UI, נגזר מהבנה עמוקה של התשובות לשאלות הללו.

החוויה היא המוצר: אם החוויה גרועה, מי ירצה לקנות את המוצר או לגלוש באתר? לעומת זאת, אם החוויה טובה, המשתמשים יביאו איתם משתמשים חדשים רבים ואיתם גם הצלחה עסקית גדולה. זה הכוח של חוויית משתמש טובה.

החשבון כאן פשוט: מי שיודע אפיון חוויית משתמש, יודע להביא תוצאות עסקיות.

כדי לסייע לכם  להגיע לחוויית משתמש יוצאת דופן במוצרים שלכם, הכנו עבורכם כמה מדריכים שימושיים, להורדה חינם – ללא תשלום. כולם כאן למטה.

צריכים עזרה עם UX במוצר מורכב?

אפיון ועיצוב UX למוצרים מורכבים הוא לא דבר פשוט. כולנו רוצים ליצור חוויה זורמת ואינטואיטיבית, אבל מי שכבר ניסה יודע שזה לא פשוט בכלל.  אתם מוזמנים להכיר את הסטודיו שלנו. הצוות המנוסה שלנו ישמח ליצור חוויית משתמש מעולה למוצרים המורכבים (וגם הפשוטים) שלכם.

לצפיה בעבודות נבחרות »