אם נספר לכם על המוצר נצטרך להרוג אתכם

  • צילום מסך 1 מתוך 1

לחברת Sixgill יש מערכת חכמה שיודעת לסרוק את הרשת האפלה (dark-web) ולהנגיש את המידע המוצפן שבו למשתמשים – אנשי אבטחת מידע, אנליסטים, אנשי מודיעין ועוד. עבורם, המערכת מאפשרת לבצע חקירה שוטפת על פעילויות חשודות שקורות ברשת, לאתר את מי שיעזור במניעת מתקפות או לטפל בכאלה שכבר קרו.

חברי הצוות של Sixgill הגיעו אלינו עם מוצר ראשוני, וביקשו שנעזור להם לקחת את המוצר כמה צעדים קדימה – לאפיין את התהליכים החשובים ולהוסיף יכולות שחשובות למשתמשים.  בנוסף, היה צורך לבנות שפה גרפית ולהגדיר נראות שתשרת את אופי המוצר ותדגיש את הפעולות החשובות ביותר שלו.

במהלך המחקר הבנו שעבור אנשי אבטחת מידע לא מספיק רק לראות נתונים ״יבשים״ אלא חשובים גם ציר הזמן, משתמשים מסויימים וקשרים שנוצרים. לכן החלטנו ליצור ויזואליזציה של כל המידע הרלוונטי. יכולת חשובה נוספת שפיתחנו יחד עם הצוות של Sixgill היא אפשרות ריכוז פעולות מסוימות סביב נושא או משתמש מסוים לכדי ״תיק חקירה״ שיקל על המשתמשים לבצע מעקב אחר הפעולות והפרופילים שנמצאים בחשיבות עליונה.

 

גם ב-Techcrunch סיפרו בהתלהבות על המוצר(!)

 

 

אנחנו אחראים ל:

אפיון ועיצוב.