איך מתכננים אתר שיווקי ל-2 קהלים שונים לחלוטין?

חברת Kramer מוכרת ציוד אודיו וויזואל בכל העולם. החל בכבלים וחיבורים פשוטים ועד מערכות מורכבות לניהול חדרי ישיבות ואודיטוריומים.

קרמר הגיעו אלינו במטרה לאפיין מחדש אתר שיווקי שיפנה ללקוחות קצה, אבל גם יאפשר למפיצים וללקוחות עיסקיים גדולים לרכוש את המוצרים ישירות מהאתר.

במהלך תהליך המחקר ניתחנו את צרכי המשתמשים והגדרנו את הפרסונות השונות ואת המענה שהאתר יספק להן. אפיינו תהליך אחד שיפנה לכל סוגי המשתמשים באתר, אבל יספק מענה מכירתי פשוט לרוכשים ותהליך ליווי צמוד יותר ללקוחות פוטנציאליים.

עם עליית האתר לאוויר בחלק מהמדינות, כבר התקבלו משובים חיוביים מלקוחות קבועים, על השינוי באופן הצגת המידע, על פשטות התהליך ועל העיצוב.

נהנינו מאוד לעבוד עם הצוות בקרמר וזכינו לשיתוף פעולה יוצא מן הכלל מול כל הגורמים המעורבים. מחכים לפרויקט הבא!

אנחנו אחראים ל:

מחקר, אפיון, עיצוב.

» בקרו באתר Kramer

אדריאן וולקוף, Online Marketing Manager & Dev, Kramer

העבודה המשותפת עם יוניק יו איי הניבה תוצרי אפיון ועיצוב מעולים, לצד מעקב קפדני אחר לוחות הזמנים של הפרויקט. התרשמתי מהליווי המקצועי הצמוד שלא נתן לאף פרט להתפספס (ואפילו קיבלתי כלים שישמשו אותי לניהול פרויקטים פנימיים שלנו בחברה). אני מרוצה גם מהתוצאה המקצועית בעולמות האפיון העיצוב וגם מאופי תהליך העבודה שהיה נעים בפן הבין-אישי.

אדריאן וולקוף, Online Marketing Manager & Dev, Kramer