Kornit Digital

שווקים בינלאומיים, קהל מגוון, חוויה אחת

חברת קורנית מספקת פתרונות הדפסה דיגיטלית על מגוון סוגי טקסטיל, באמצעות מדפסות תעשייתיות שמשתמשות בתהליכים מתקדמים וידידותיים לסביבה.

לקורנית יש אתר הפונה לכמה שווקים בעולם, ופונה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים וכן לספקי משנה. אנחנו אפיינו ועיצבנו מחדש את עמודי המפתח באתר, וכן עמודי תוכן נוספים שחשובים בתהליך קבלת ההחלטה על רכישה.

בשלב המחקר זיהינו תהליכי מכירה ארוכים ומורכבים הכוללים מספר נקודות מפגש בין הלקוח למותג, הן פיזיות והן דיגיטליות. ניתחנו את סוגי הלקוחות והצרכים השונים שלהם והגדרנו את מקומו של האתר בתהליכי המכירה השונים.

דגש מיוחד ניתן להנעה לפעולת יצירת קשר עם נציג מכירות. בנוסף, רצינו לתת במה לתערוכות בהן ניתן לראות את המדפסות מקרוב, משום שזהו כלי שיווקי חשוב מאוד במכירתן.

בגלל שהמדפסות של קורנית מאפשרות חופש יצירתי בהדפסה על בדים, היה לנו חשוב לבטא באופן ויזואלי את האפשרויות הבלתי מוגבלות, את הצבעוניות והיצירתיות שיתאפשרו ללקוח הפוטנציאלי.

העמודים שאפיינו ועיצבנו, מציגים אימג'ים גדולים, שימוש בטקסטורות, צבעים ואנימציות שמדגישים את אפשרויות היצירה במדפסות של קורנית.

אנחנו אחראים ל:

אפיון ועיצוב.

נגה קייזרמן חן, Kornit Digital, מנהלת שיווק

מאחר ומדובר בחברה גדולה ובפרויקט גדול ומורכב, חיפשנו צוות מנוסה ומקצועי שיוכל להוביל אותנו ולהעניק לנו בטחון. ללא ספק ההבנה והמקצועיות של צוות יוניק יו איי בתהליך האפיון והעיצוב, ותשומת הלב לפרטים עזרה לנו לקבל החלטות ולהגיע לתוצאות שאנחנו גאים בהן מאוד.

נגה קייזרמן חן, Kornit Digital, מנהלת שיווק