כך הפגשנו כחצי מיליון אמריקאים עם שרק וסנטה קלאוס

חברת Dreamworks היא מחברות הפקת הסרטים הגדולות בעולם. החברה אחראית להפקת סרטים זוכי אוסקר ולכמה מגדולי סרטי האנימציה של השנים האחרונות וביניהם סדרת "Shrek", "נפלאות התבונה", "Road Trip", "מדגסקר" ועוד.
הרעיון שלהם היה חדשני ופשוט – למנף את הדמויות מסרטי Shrek וליצור מעין Ride לכל המשפחה במתקן חוויתי שנבנה ב-8 קניונים בארה"ב, שיביא תנועה של קונים לקראת הקניות של חג המולד.

העבודה על הפרויקט כללה אפיון ועיצוב ממשק שלוקח בחשבון נקודות מבט שונות על החוויה שהציעה חברת Dreamworks, בשיתוף חברת Jifiti:

  • נקודת המבט של הילד שעבורו החוויה הקסומה כוללת הצטרפות למסע וירטואלי של סנטה לקוטב ומפגש מצולם עם סנטה
  • נקודת המבט של ההורה שרוצה לשריין למשפחה יום ושעה עבור החוויה
  • נקודת המבט של צוות התפעול שצריך לנהל את האנשים בקניון עצמו
  • נקודת המבט העסקית של הקניון והחנויות שרוצות למנף את ביקור המשפחות לקניות לחג.

בנוסף לריבוי השחקנים, המשימות השונות של כל שחקן יכולות להתבצע בפלטפורמות שונות.
כאן היה טמון האתגר – להציג בשלב התכנון חזון קוהרנטי שלוקח בחשבון את הצרכים של כל שחקן בסיפור ונותן להם מענה ייחודי המדגיש חוזקות שונות בפלטפורמות שימוש שונות; לצורך הניתוח הזה, מיפינו את כל הצרכים של כל השחקנים לאורך כל נקודה במסע.
רק לאחר שהשלמנו את המיפוי הזה והצגנו אותו לחברים ב-Jifiti, ניגשנו לחשוב על המימוש הממשקי של המסכים השונים.

אלפי משתמשים נרשמו לחוויה ואין אישור טוב יותר להצלחה שלנו מאשר הצלחה של המשתמשים לצד שביעות רצון של הלקוח:
"We had a great time at the Dreamworks Dreamplace! The app added to the experience and making the wish list was fun for everyone"
חוות דעת של המשתמש Jess, מתוך ה-App store.

אתם מוזמנים לקרוא עוד על הפרויקט ב-Bloomberg, או לצפות בוידאו מרשת ABC:

אנחנו אחראים ל:

אפיון ועיצוב.

» בקרו באתר Dreamworks Dreamplace

"הפרויקט היה מורכב ולוחות הזמנים היו קצרים וקשיחים. הצוות ביוניק יו איי התגייס ועבד קשה כדי לעמוד בכל הדרישות. בסופו של דבר האתר נתן חוויית משתמש מעולה ואיפשר למאות אלפי אמריקאים ליהנות מחוויית חג המולד של Dreamworks גם בדיגיטל".

ערן כספין, סמנכ"ל מוצר, Jifiti