שיפור המסע הצרכני תחת מגבלות

חברת 'אבן קיסר' פנתה אלינו בבקשה לאפיון ועיצוב מחדש של מספר עמודים מרכזיים באתר השיווקי שלהם. העובדה שהפרויקט התמקד רק בחלק מהאתר, דרשה מאתנו להתחשב במגבלות של מבנה האתר הקיים, ולהגיע להצלחה עסקית תוך שילוב של תובנות המחקר שלנו במסגרת קיימת.

במהלך המחקר בדקנו תבניות התנהגות של משתמשים באתר, וניתחנו את הפניות השונות של משתמשים אל שירות הלקוחות הדיגיטלי. כך בעצם למדנו על הנושאים שמעסיקים את הלקוחות בנקודות השקה שונות מול 'אבן קיסר'. יחד עם המידע שקיבלנו מצוות השיווק של החברה בארץ ובחו"ל הייתה לנו תמונה מלאה בנוגע להבדלים בין הלקוחות במדינות השונות, וההתאמות הנדרשות באתרים שיוצגו בכל מדינה.

המסע הצרכני ברכישת מוצר כמו משטח 'אבן קיסר' הוא מסע ארוך, עם הרבה נקודות מגע עם החברה – באתר, בטלפון, בחנויות פיזיות ועוד. לאתר תפקיד חשוב בתהליך, אבל הרכישה עצמה מתבצעת בחנות או דרך מעצב, ולא באתר. לכן הבנו שהמשימה שלנו היא להניע את הלקוח המשתמש באתר לפעולות שמקדמות את הרכישה בערוצים האחרים.

אנחנו אחראים ל:

אסטרטגיית מוצר, אפיון ועיצוב.

» בקרו באתר אבן קיסר

הצוות של יוניק יו איי היה יצירתי, מקצועי וידע להתאים את התוצר לצרכים שלנו. הגענו לתוצאה שאנחנו יכולים להתגאות בה

נעמה עוזי, מנהלת האתר, אבן קיסר