אין כמעט אנשי UX, בארץ או בעולם, שלא התמודדו עם השאלה הנוקבת – "מה זה בעצם הדבר הזה שאתם עושים ולמה אתם רוצים שאני אשקיע בזה כסף?"

המדריך החדש שכתבנו, "המדריך לקידום חוויית משתמש בארגון שלך", נועד לסייע לכל מי שאי-פעם היה במצב הזה ואמר לעצמו, "בטח מישהו כבר כתב על זה משהו". אז הנה, מישהו כתב על זה משהו – לכם נשאר רק לקרוא ולהשתמש בזה בעבודה היום-יומית שלכם.

המדריך מרכז במקום אחד טיפים שכתבנו אנחנו יחד עם כמה ממובילי תחום ה-UX בארץ,  Case Studies (סיפורי מקרה) שמראים את ההחזר על השקעה ב-UX (ה"ROI") וקישורים למקורות ברשת. כל אלה במטרה אחת: לסייע לכם לקדם את תחום ה-UX בארגון שאתם עובדים בו או איתו. גם לפרילנסרים יש כאן הרבה מידע שימושי, כי הרי לקוח פנים-ארגוני לא שונה בהרבה מלקוח אמיתי.

נשמח לשמוע מה דעתכם על המדריך; השקענו בו מאמץ רב ואנחנו מקווים שהוא יסייע לכם להשיג יותר מעריצים, יותר תקציבים ויותר כוח אדם. הצעות לשיפור ופרגונים יתקבלו בשמחה רבה.

תודה רבה לחברים שתרמו טיפים מנסיונם האישי: ורד אדר, רן לירון, נעמה שפירא, עמי רוטר וחן שקדי.

להורדת המדריך:
http://uniqui.co.il/downloads/kidumux