טל תמיד עסק בחוויית משתמש, הוא פשוט לא ידע שככה קוראים לזה. אחרי שלמד פסיכולוגיה וקולנוע, טל הבין שחוויית משתמש זה התחום שנמצא בדיוק בין מה שהכי מעניין אותו (איך אנשים חושבים) למה שהוא הכי אוהב (כל דבר שקשור ליצירתיות). טל מתמחה באפיון אתרי מסחר, אתרי תוכן ופלטפורמות B2C אחרות. כבנאדם שרגיל לחשוב מה עומד מאחורי כל דבר שהוא רואה, הוא מתרגש מ-UX בגלל שזה תחום שבו פסיכולוגיה, עיצוב ועסקים נפגשים על אותו מסך.

חוץ מהעבודה ביוניק יו איי כמאפיין, הוא מנהל את התוכן של יוניק יו איי ובאתר חוויית משתמש ישראל (UXI). כשטל בבית הוא משתדל לשלב בין כל הדברים שהוא אוהב: ריצה, במיוחד אם היא ממש ארוכה, אבל גם בישול, סרט או סדרה טובה.