מכירים את זה שאתם פוגשים מישהו וישר קולטים שיש לכם כימיה? התחושה הזאת, הידיעה הבטוחה שלא משנה מה תגידו מכאן והלאה, זה יהיה מעניין ומהנה, זאת התחושה אליה אורן שואף בכל מפגש בין משתמש לממשק. אחרי יותר מ-9 שנים של תכנון ממשקים, הוא חושב שאפשר להגיע לתחושה הזאת כמעט בכל מפגש בין אדם למחשב, בין אם מדובר באתר מסחר אלקטרוני או מכונה תעשייתית מסובכת.

בנוסף לצוות ה-UX, אורן מוביל את תחום המחקר והאסטרטגיה ועוזר לצוות לספק ערך מקסימלי בכל פרויקט. לאפיון ממשקים אורן הגיע אחרי שנים של עבודה "עם אנשים". בעיקר כאלה שמתקשים לתקשר עם העולם. הוא חשב שכשיהיה גדול יהיה אחות וכמעט סיים את הלימודים כשהבין שגם מחשבים צריכים עזרה בלתקשר עם העולם, ושיש אפילו מקצוע כזה. במפגש הראשון שלו עם עולם ה- UX הוא מייד הרגיש את הכימיה.

בין השאר, אורן עבד בחברת פרסום, חברת מסחר אלקטרוני אמריקאית וחברה שמתמחה ברפואה מקוונת. הוא התנסה באפיון ממשקים הן כיועץ חיצוני והן כמנהל מוצר "בתוך הבית", כך שהוא מרגיש בבית גם בתהליכים מהירים וקצרים, וגם בארוכים ועמוקים.

כשהוא לא מאפיין חוויית משתמש, או קורא על חוויית משתמש, או מתעצבן מאחת ממש לא מוצלחת, הוא כנראה עם המשפחה. חוץ מזה הוא אוהב לקרוא, בעיקר מדע בדיוני, לרכב על האופניים, לשמוע Progressive Metal (אם אפשר, תוך כדי רכיבה על אופניים) ולצטט משפטים של מונטי פייטון. לא תמיד עם קשר למה שנאמר סביבו.

 

הרצאות אחרונות שאורן העביר

החזית הבאה בחוויית משתמש: הקרב על האסטרטגיה