לאירה חשוב ה"למה" לא פחות מ"האיך". היא מאמינה שעיצוב טוב לא מסתכם רק בצבע מדוייק או בפונט מגניב; לפני הכל צריך להבין את המשימה שעומדת בפני המשתמש.

לפני שאירה הצטרפה ליוניק יו איי, היא עיצבה קונספטים פרסומיים במשרד פרסום. עולם הפרסום הצבעוני לא הספיק לה והיא התחילה להתעניין בעיצוב אתרים ואפליקציות. חשוב לה שאתר יהיה פשוט ומעניין. אתר שמשלב אלמנטים מיוחדים או שימוש מיוחד באלמנטים סטנדרטים נותן לגולש חווייה הרבה יותר מהנה. פונקציונאליות היא חשובה אבל ממש לא מספיקה‎.

יותר מהכל, אירה אוהבת את שלב הקונספט בפרוייקט – למצוא הרבה פתרונות יצירתיים שעונים לצרכי הלקוח, כל אחד מזווית אחרת. אירה שואבת השראה מפורטלים של עיצוב, פורומים מקצועיים, לוחות השראה ברשת, צילומים, אופנה ופריטים מעוצבים. היא מקבלת השראה מיוחדת מאנשים שהצליחו מאוד בתחום שהם אוהבים.

אחרי שעות העבודה, אירה אוהבת לצלם ולבלות עם משפחתה וחבריה.