פשוט. שימושי   על אנשים, מחשבים והמסכים שביניהם

למה אתם לא עושים מחקר לקוחות?

מאמר מתורגם מאת סופיה קווינטרו

"ככל שעלות רכישת משתמשים חדשים עולה, הערך היחסי של פיצ'רים חדשים יורד ו-Growth של עסק הופך לקשה יותר. אנחנו חיים בעולם שבו המתכון להצלחה ברור – להבין את הלקוח שלך – לא בהכרח להסכים, אבל לפחות להבין. אנחנו כבר לא יכולים להתעלם מהאנשים שבסופו של יום משלמים לנו. זו מחשבה מפחידה".

סיכום אירוע: Designing Cyber

סייבר נתפש בעבר כהפך המוחלט של חוויית משתמש. זו תעשייה שנבנתה על ידי יוצאי צבא ממוקדים בטכנולוגיה שלרוב לא נדרשו לחוויית משתמש בעברם המקצועי. אז איך מגשרים בין הטכנולוגיה לעיצוב? איך מוודאים שהמוצר יהיה גם מאובטח וגם ידידותי למשתמשים?

על זה בדיוק דיברנו באירוע Designing Cyber שהתקיים ב-5.6.18. כל התמונות מהאירוע נמצאות בעמוד הפייסבוק שלנו. המצגות וקטעי הוידאו כאן למטה. תהנו!

לאפייץ כאילו החיים שלך תלויים בכך

5 דקות קריאה
אל הסטודיו נכנס פרויקט חדש אבל הפעם הוא קצת שונה. הפעם לא יהיו שלבים נפרדים של אפיון מלא והעברה הדרגתית לעיצוב. בפרויקט הזה עובדים ביחד, בתהליך מהיר שכולל אפיון ועיצוב בו זמנית. איך עושים את זה? אורי דר כאן כדי לחשוף אתכם אל סודות האפיוץ.

מנהל מוצר, הנה ארבעה דברים חשובים שצריך לדעת על עבודה עם אנשי UX

8 דקות קריאה

החלטתם לקחת איש או אשת UX לתכנון המוצר שאתם מנהלים? התחלה טובה. אנשי UX הם החוליה המקשרת ביניכם, מנהלי המוצר, לבין משתמשי הקצה, האנשים שעבורם אתם עושים את מה שאתם עושים (ושותים המון קפה בדרך). מה צריך לדעת רגע לפני שמתחילים לעבוד יחד? איזה דגשים צריכים לשים לאורך הדרך המשותפת וממה צריך להימנע על מנת שהכל יילך חלק עד ההשקה? הנה ארבעה דברים שיהפכו את התהליך לפשוט וזורם יותר.

המסע הקסום אל מעמקי הבינה המלאכותית

בינה מלאכותית – איום או הזדמנות מדהימה?

 

ה- AI (בינה מלאכותית) הופיעה, כנראה, לראשונה בסרטי מדע בידיוני שהצליחו לחזות את העתיד. הצורך לספק למשתמשים ממשקים נוחים לתפעול תוך יכולות חיזוי וניבוי הפעולה הבאה שלהם או, לחליפין, ניתוב חכם לפעולה הרצויה, הם אחד הבסיסים להצלחת מערכות ממוחשבות מורכבות. עם כניסתם של בוטים לממשקים המחליפים את הממשק האנושי החלטתי לבחון את החוויה האישית שלי מנקודת מבט אישית שלי כמשתמש, וגם כמי שעובד בתחום. לבדוק מקרוב את העתיד של התקשורת שלנו עם מכונות. המסקנות לפניכם. ספויילר – מדובר במערכת יחסים לכל דבר…

ללמוד UX בחינם – סדנת אונליין ללא תשלום עם ברק דנין

 

כל מי שעוסק במוצרים דיגיטליים צריך להבין באפיון UX

 

זו הסיבה שסדנת המבוא הזו כאן: כדי לעזור לכם להכיר את התחום של UX Design.

שמחים להשיק סדנת אונליין חינמית – שתאפשר לכם ללמוד UX, בחינם! התוכן הוקלט תוך מחשבה על מנהלי מוצר, מנהלי שיווק, מנהלי דיגיטל, מנהלי פרויקטים ומפתחי פרונט אנד – כולם נוגעים באפיון UX בצורה זו או אחרת, אבל לרוב לא עוברים הכשרה בתחום, ולומדים "דרך הרגליים".

מדהים!! קחו אותי לשם

בדיקות גרילה: להבין מתווכים בשיטת הסביח

(7 דקות קריאה)

לפני בערך חודש, היינו בעיצומו של אפיון קונספט למוצר בתחום הנדל"ן. במסגרת המחקר המקדים, הלקוח שלנו העלה בעיה מהותית שראה בשטח. כשהגענו לשרטוט המסכים, החלטנו לפתור את הבעיה הזו בצורה לא שגרתית. למרות שחשבנו שהפתרון שלנו נכון (ביססנו אותו על המחקר המקדים), הרגשנו צורך לבדוק אותו על משתמשים אמיתיים – לבצע בדיקות שמישות – לפני שמושקעות שעות רבות בעיצוב ובפיתוח.

מחשבות על הרשאות

או – איך נותנים לכל משתמש בדיוק את מה שהוא צריך?
(7 דקות קריאה)

אחד האתגרים הגדולים והמעניינים באפיון מערכות מורכבות הוא ריבוי פרסונות – העובדה שלאותה מערכת יכולים להיות סוגים שונים של משתמשים, שלכל אחד מהם צרכים משלו, פריטי מידע המעניינים אותו ופעולות שהוא יכול לבצע.
אז איך מאפשרים לכל משתמש גישה לאזורים שמעניינים אותו, בלי התנגשות עם צרכים של משתמשים אחרים? התשובה המהירה – מערכת הרשאות. התשובה המורכבת יותר – בכתבה.

בדיקות שמישות – לא מה שחשבנו

ראיון עם עומר מילויצקי, מיטב דש
(6 דקות קריאה)

הרגע הזה לפני הצגת מסקנות מבדיקות שמישות, מול אחד מבתי ההשקעות הגדולים בארץ, ואתם לא עד הסוף בטוחים שזה מה שהלקוח רצה. אבל אתם יודעים שזה מה שהוא צריך. אם נאמר את האמת, אנחנו קצת חששנו.